HomeТранспортRelated VideosMore From: Drive7

LUXURY CARS and SUPERCARS - CRASH COMPILATION 2016

6013 ratings | 2262191 views
2017 - 2018 New Car Review, Interior, Exterior - Suv, Sedans, Hatchback, coupe and sport cars SUBSCRIBE - http://bit.ly/1DEwcz #review #cars #crash #supercars
Category: Транспорт
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (647)
mrbenwest (6 days ago)
Italian people would be like "huhuhuh cool car mario" after crash "MAMA MIA DIARIA I JUST POOPED ME SELF MAMA WILL YOU MAKE MEA PIZZA?
Emmanuel Dujardin (8 days ago)
Bien fait pour leur gueule de débiles
minal ali (11 days ago)
Sk ali Chenies nsihd
John Cedrick Mungcal (13 days ago)
Thats what you get when you are bostfull
Gabe Collins (15 days ago)
I can’t watch 😭😭😭😭😭😭
zuesruller (19 days ago)
I wish I could've slapped that person in the face 3 times and tell "That's a B-U-G-G-A-T-I not a fucking LAMBORGHINI GET YOUR FACTS STRAIGHT! HAVE YOU BEEN SLEEPING UNDER A ROCK SINCE 1909!" (In case you did not know, 1909 is when Buggati became a company.)
vashti gunness (19 days ago)
1:34 omg I'm dead ,what fuking brain will say that's a lamborghini
k. adam (22 days ago)
Well done for endangering people's lives. Racing in public highways is stupid and irresponsible
Wyatt Underwood (25 days ago)
The stupid retard who said I think thats a lambo its a bugatti veyron dumbass
cateye (1 month ago)
Co za prostaki. Nie żal mi ich. Szkoda tylko, że przez taki chujów giną niewinni.
Skyler Carten (1 month ago)
1:38 “I’m pretty sure that’s a lambo dude” it’s a Bugatti it’s no wear near a lamborghini
Behnam game aver (2 months ago)
ممكن قلب معي لايك و معي اشتراك بل
James Oksuz (2 months ago)
Haha 3.49
Litt Studios (2 months ago)
3:05 what a retard; millions of dollars in damage
Lucas Playz (2 months ago)
cencor thw bad words
adama coulibaly (2 months ago)
Great work xD
Neha Shahi (2 months ago)
Fake and copied
khrishard reid (2 months ago)
My boi crashed into the cops
Louder Mike (2 months ago)
This world is full of stupid people... you can't do nothing about it... :)
valjbw (2 months ago)
2:35 nooo not the corvettes 😣😩
Bo3 Gamer (2 months ago)
Lambos are good
Massimiliano Rivaroli (2 months ago)
Che tristezza vedere gli incidenti di queste auto ,mamma mia
Samantha Ramoran (3 months ago)
Even if i was in there my red car not my red car my dad car “oh hell nah is this a dream”
Samantha Ramoran (3 months ago)
JUST GO TO HAWAII ITS MORE SAFER
Zelda Hummingbirdwater (3 months ago)
This kills me to watch even tho they drive like retards
keagangames games (3 months ago)
L 1824 dubia
keagangames games (3 months ago)
Dubia l1234
CS wong (3 months ago)
I like Lambos
1:37 Bruh Really?!?!
Leonidas Romeos (3 months ago)
0:40 white Ferrari...This idiot is a criminal.
Whats wrong whith people cussing bad news kids watch this
Bea beebee (3 months ago)
Und der Arsch, der den Unfall verursacht hat, fährt schnell weiter. Hoffentlich hat man den Drecksack erwischt.
flasher boy (3 months ago)
Wow amazing
kompkari923 (3 months ago)
Since when are Ford Mustangs and Chevy Corvettes "Supercars"??? LOL.. Last I checked they were just American made CRAP!!!
john gammel (3 months ago)
2.05 the most luxurious car ever
Adeel Bhayo (3 months ago)
Hi
Radio Music (3 months ago)
Nice intro
Jace Bardwell (3 months ago)
Yes
Junaid Mohammed (4 months ago)
my lembargini veneno got crashed in my house
nelson chaput (4 months ago)
more fuel than brain
Thomas McMahon (4 months ago)
KARM for for you make Asshold😈😇 and biths😈😇 KARM 🛡42♈O🛡asshold out me😡 on Facebook😡 turst you Friend jocke out me😡 on Facebook😡 Facebook😈😇😈jock on you Fack😡 Facebook😡 Friends😈😇😈
Joseph Preston (4 months ago)
another CLICKBAIT channel.....
Mike Williams (4 months ago)
Hate to see auto insurance on theses guys, that is if they can get insured :)
Jessica .j (4 months ago)
I can't watch this
sam sam (4 months ago)
Do these people check the mirrors?
lionardy hansel (4 months ago)
When gta is in real life
WINGS CLAWS (4 months ago)
Americans go faster and die Asians live longer
rajesh thakur (4 months ago)
122
Mateo Playz (5 months ago)
THATS WHY I HATE FAST CARS
Acapp. Ed (5 months ago)
Well that white 458 probably an idiot . Poor GTR
Martin Godinez (5 months ago)
Their wallets prove them all not at fault.
randika randika (5 months ago)
amazin
King (5 months ago)
Poor white lambo it was last
flaming Hellhound (5 months ago)
someone Crush Bumblebee
flaming Hellhound (5 months ago)
did that guy just say that Bugatti super sport was a freaking Lamborghini what a freaking retarded.
alan levy (5 months ago)
Lol in france car crashes( even if nobody is injuries) in overspeed give direct one or two years hoolidays in jail
GOT DA POKE (5 months ago)
GT R isn't a supercar
Laurie Dickan (5 months ago)
it sould be luxury cars VS supercars
Samer Shamseddine (5 months ago)
"Pretty sure it's a lambo"😂
TheRavenMocker (5 months ago)
Two people that have no damage to their cars lol
Alexandria Ritchison (5 months ago)
“I told him he was gonna fucking do that!”
Charles Lamoureux (5 months ago)
Immature children (assholes) should not be allowed to drive exotic cars.
Juliana Bischoff (6 months ago)
Peice or crap at 55
Serge Ore (6 months ago)
Gta real world
Shivank Agrawal (6 months ago)
U need to know, when u r in d cockpit of these cars, u gotta be more careful. Accident doesn't favour d type of cars.
Kevan does stuff (6 months ago)
*Guy sees Armitron* *Guy:* That will be mine one day *Friend:* What is it dude? *Guy:* I think its a Rolex dude...
Nivesh PERMALLOO (6 months ago)
This r people who r very crazy
YT G (6 months ago)
heart cringes UGH such beautiful cars UGHHHHHH WHYYYYY I might die not of a crash but of depression/heart attack if I own that kinda car and crashed it like that...... There were some really dumb mistakes like changing lane without checking the mirror AT ALL. what a waste!!! :(((
gamer guid mobile legend (6 months ago)
Lambo hahahahahhah its a Bugatti
Pich Doll (6 months ago)
idiot shouldn't own a super car .that was a very stupid driving i ever saw on earth
Phantom Reaper (6 months ago)
Those cars didn’t deserve any of this
Phantom Reaper (6 months ago)
This video hurt me a lil on the inside
Cinnamon Davis (6 months ago)
Love ❤️ it
They super car drivers are idiots
Abdullah Baloch (6 months ago)
The clickbate tumbnail
الله لا يوفقق
MT Trickshots (6 months ago)
I hate to see this fricking things 🖕🖕🖕🖕
Skal3241 (6 months ago)
이 동영상 프로필 사진 싼타페 의문....
Voncile Ching (6 months ago)
Bugatti
Voncile Ching (6 months ago)
I was laughing so hard when that dude said i think its a lamb when it was a buggati
Ali Hussain kkt (7 months ago)
Gd
Johnny Rotten (7 months ago)
Love watching stupid fuckboys crash and Burn
Monikie Studzinska (7 months ago)
Omg
רותם אטיאס (7 months ago)
Nice job dick faces
MrDeath018 (7 months ago)
If u call a bugatti a lambo, u dont even deserve to stand next to it, let alone own one.
Galaxy Walker (7 months ago)
The second ones i think they racing.🏎🏎
Technical Support (7 months ago)
Looks like many of them are pre planned.
Van Enriquez (7 months ago)
WHEN YOU GOT SOMETHING EXPENSIVE DONT CALL IT SUPER CAR JUST CALL IT SPORT'S CAR
Ryan Mitchell (7 months ago)
Sometimes the videocamera is so damn potato I can't tell what car it is.
Daniil Rutkevich (7 months ago)
*There*
Daniil Rutkevich (7 months ago)
If you got to Russia it's not that bad, I mean SOME PEOPLE THEIR TALK ON PHONES WHILE DRIVING SO YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cookie chamlee (7 months ago)
I'm fffgkfrkdkrkre,ekeekekdkdkdkddflflsl
dmpsafl tinas (7 months ago)
gahya
Vinzentzombi (7 months ago)
Fuck yourself retard
suck ass video
Imogene Pannell (7 months ago)
Oooooooooooooooooooooooooooooooooomg
Imogene Pannell (7 months ago)
Oooooooooooooooooooooooooooooooooomg
John Jacob (7 months ago)
1:41 idot that's a bugatti
Coolboygamr ! (7 months ago)
I think they didn't known how to drive
Our world of Everything (7 months ago)
\__ ('-') __/ Oh well.. \_/

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.