HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: SnewJ

This girl was a WILD THANG!| ULTRA Miami 2018 Day 2! (Short Film)

2540 ratings | 191955 views
Watch Day 3 here►https://www.youtube.com/watch?v=79rtiPXLnkM&t=120s Watch Day 1 here►https://www.youtube.com/watch?v=aIXhKEdAkoE SUBSCRIBE TO MY CHANNEL►https://www.youtube.com/channel/UC24mtcRvK9n0zuz1Kz_ihmw?sub_confirmation=1 ADD ME ON: INSTAGRAM: https://www.instagram.com/snewj/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/snewjjj/ TWITTER: https://twitter.com/snewazj SNAPCHAT: @SnewJ EMAIL: [email protected] MUSIC by Joe Trufant: https://www.youtube.com/channel/UCyUl0Fhs-G-AielqTIX4l7g In this episode of SnewJ. SnewJ goes to Miami Ultra 2018! This is how day 2 of Ultra went for SnewJ. All the artist at Ultra Miami 2018 included: Afrojack, Armin van Buuren, Axwell Λ Ingrosso, Carl Cox, David Guetta, The Chainsmokers, Swedish house mafia,, DJ SNAKE ,Dubfire B2B Nicole Moudaber B2B Paco Osuna ,Eric Prydz, Flosstradamus, Hardwell ,Jamie Jones, J.E.S.u.S (Jackmaster, Eats Everything, Seth Troxler and Skream), Joseph Capriati, Kaskade ,Maceo Plex, marshmello, Nicky Romero, RL Grime ,Sasha | John Digweed, Steve Aoki, Tiësto ,Azealia Banks ,The Crystal Method ,Empire of the Sun., Infected Mushroom, Tchami x Malaa: No Redemption, Rabbit in the Moon, The Wailers featuring Julian Marley, Andrew Rayel, ANDY C Audien, Brohug ,Carlo Lio, Carnage, Estiva, Fedde Le Grand, Frank Walker, WE ARE GTA, Gabriel & Dresden, Ghastly, Grandtheft, Hot Since 82, Josh Wink, JOYRYDE, Kayzo, Keys N Krates LIVE, Lost Kings, Matoma, Nastia, NGHTMRE + Slander present: Gud Vibrations, Nic Fanciulli, Ookay LIVE, Patrick Topping, Paul Oakenfold, POPOF, REZZ, Salvatore Ganacci SAN HOLO LIVE, Slushii, Stefano Noferini, Sub Focus, Sunnery James & Ryan Marciano, Valentino Khan, Vini Vici, What So Not 4B, Shaw, G-Eazy Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act of 1976, allowance is made for "fair use" for purpose such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (477)
SnewJ (7 months ago)
WHAT UP TEAM NO HESI! Day 2 of ULTRA was so much better then Day 1 in my opinion. I really enjoyed meeting a lot of you out here & partying with you. If you went to Day 2 of Ultra, who was your favorite set!? Watch Day 1 if you missed it right here: https://www.youtube.com/watch?v=aIXhKEdAkoE #TeamNoHesi
Karen _ (6 months ago)
SnewJ Love Miami..
GetMo - (7 months ago)
No hesi just do it lit
Juan Ornelas (7 months ago)
Ely Romero it's only once a year. It's so fucking crazy. I was lucky to be down there
Harsh Desai (7 months ago)
SnewJ yoooo the pakistani and indian flag thats us boiiii its a 🔥🔥🔥🔥🔥 videooo
Ely Romero (7 months ago)
SnewJ how many times a year do they have this Music Festival ???
mackyboythekid vlogs (15 days ago)
Marshmello !
Munazir Hussain (29 days ago)
13:00 indian guy
kill_forWin 123 (1 month ago)
Omg free girls for fuckk ohhh damn
9D8D33A (1 month ago)
What’s the rap song in the intro (right after Marshmellow)?
BriaLianaBesos (1 month ago)
wow the east coast wasn't very welcoming!
Anoah Armenta (1 month ago)
Its Clayton Bigsby Territory
Anoah Armenta (1 month ago)
Its the east coast thing
Abraham Godina-Olivas (2 months ago)
east coast sucks. miami people suck ass
Chad Williams (2 months ago)
Beat channel ever
Nick Z (2 months ago)
No American flags?
phong phan (2 months ago)
Việt Nam helooo SnewJ :))))
SRIDHAR VR46 (2 months ago)
Who saw Indian n Pakistan flag together hit like😂😂
B3rs (3 months ago)
20 mins of ru ready
Turin Turambar (3 months ago)
8:33 give me her IG bruh 😮
I AM YOUR SISTERS PIMP (3 months ago)
Just a regular hoe u see daily on these parties, nigga ur not used to alot i see
Vino Tinto (3 months ago)
massive depression incoming
TheLazy12345678 (3 months ago)
18:33 song?
Michael Cooper (3 months ago)
This is random and I am sure you said it, but whats your age?
Ondřej Plecák (3 months ago)
5:54 *eyyyy Czech republic!!!*
cristian lopez (3 months ago)
3:30 looks like my boi stone cold Steve Austin was ineed of a side job😂😂
itzSleezy (3 months ago)
Yeah there’s nothing like that West Coast rave vibes for sure!
ReidaxX YT (3 months ago)
8:25 she looks like sssniperwolf lol
Paul Hentzschel (4 months ago)
pretty much just fuck boys and sluts. most cringy festival ive seen in my life...
EJM3 (4 months ago)
Hey SnewJ what camera are you using? Going on vacation soon and would like to vlog my trip. If anyone else could tell me I'd appreciate it.
TheFeetFapper (4 months ago)
Okay....why is the title what it is? You didnt show how crazy that girl is....but I will give you this...she was fine as FUUUUCKKK!!!! I live in Miami, we got a lot of hot girls ;)
Cool Dude (4 months ago)
wtf that 8usd 1 slice pizza...
Hassan Farhat (4 months ago)
Lebanese flag at second 13 !!
F0RTHEWlN123 (4 months ago)
Out of all the sets you went to go see marshmallow. He’s lame and weak af
QT OT (4 months ago)
8:22-8:23 sec 😂😂😂😂
Jaden Grant (4 months ago)
East coast ppl are lame and rude as hell my guy!
Robin Tiomico (4 months ago)
17:25 the time he misses zeek
David Clifford (5 months ago)
Your an idiot dude....no fuckin craic
Roger Broomfield (5 months ago)
I know it was some fucking going on down there!!!!
wander adames (5 months ago)
El no habla nada de español xd
TrentSkywalker27 (5 months ago)
4:58 josh from bb19
hamza baloch (5 months ago)
Pakistani flag :P yay
Funny Universe (5 months ago)
No hazy just living a happy life
Not A Clickbaiter (5 months ago)
Are you filipino? Cause you have a tattoo of a philippine flag
obeyyy om (5 months ago)
what happened to Janeth aka jamjam? did y'all break up?
Antonio Almendarez (5 months ago)
Bro! I'm so glad you exist! When I get festival withdrawals I just binge watch you videos 😂 I want to start vlogging my festival's but usually I'm to busy trying to rage😂 thanks for sharing your experience with us man!
Lil Jeed (5 months ago)
yup he face act take some ecstasy hahaha
Ach. Chaki. (5 months ago)
Can you smoke there?
VLCNX (5 months ago)
5:44 song name: Steve angello & Laidback Luke - Be (BROHUG Remix)
Khalid (5 months ago)
bruh that Asian guy at 7:35 is gonna get his ass beat
Delila Sanchez (6 months ago)
All of these people are so beautiful.
Niklas Wimmer (6 months ago)
nice psytrance @ the end
Vanessa Esjay Quiogue (6 months ago)
Low key thinking about making out with that girl. Lol
XOLIPE (6 months ago)
someone teach Malissa to smile. She is already hot imagine her without an attitude
Justin bediako (6 months ago)
SONG AT 14:40?!?!
Bash Barti (6 months ago)
I was eating smfh
Jordan Echiverri (6 months ago)
AYYYYYEEE GO DODGERSSS
SiR Cheaa (6 months ago)
11:46 song??
sean banks (6 months ago)
What camera 6:34 ??
Gian Sabal (6 months ago)
8:58 what song?
christian martinez (6 months ago)
Song at the very begging, please?
Tuber Vlogs (6 months ago)
Indian 🇮🇳 and pakistani 🇵🇰 together
Alexis Theriault (6 months ago)
5:03 RIP Aviici
Boomin (6 months ago)
song at 16:50?
James Field (6 months ago)
5:13 song please??
James Field (5 months ago)
Think I found it LOUD ABOUT US! - Control Dat remix version???
Selfie Glam (6 months ago)
How do they have a video advertising youtube WHILE IM WATCHING A YOUTUBE VIDEO lmao
Lucas Stryker (6 months ago)
why
Kory En (6 months ago)
Quit youtube
abel (6 months ago)
They all on molly 😂😂
luis gonzalez (6 months ago)
What camera did you use for this film?
johnny apocalyptic (6 months ago)
6:45 found a vampire...asked no questions. smart 😂
CLC112 (6 months ago)
It’s definitely an East Coast vibe... completely different out here compared to the West Coast scene. E Zoo is even worse since it’s mostly NYC heads.
David (6 months ago)
Song at 2:59 ?
Debsijb (6 months ago)
SMH, No hate but europeans do it way better. Especially the netherlands ;)
Jim Briggs (6 months ago)
Disliking because of the toilet part 😣sorry! And yes I was eating..
Marielena Cardenas (6 months ago)
Day 2 was the best day
Amadelo Da Swell (6 months ago)
11:10 represent!!!!
IPetGhost (6 months ago)
$8 for that burnt ass pizza slice lol 12:00
MursingSchool101 (6 months ago)
what is the r&b song at the end of the video?
GloMembersOnly Gang (6 months ago)
@12:58 im surprised you survived i kno they like to stink like armpits & garlic
Doriamo (6 months ago)
What kind of vlog camera do you use?
GrizzlyAus (6 months ago)
You just seem like a giant perv...
Raghav (6 months ago)
India Pakistan flag together 😍😇
Florentino John Tecson (6 months ago)
that girl is high as fuck! hahah
DJheadShot13 (6 months ago)
Dude, thanks for sharing ! We don't have things like that here :(
Berley Bruny (6 months ago)
Marshmello lit in the beginning respect
Manuel Rodriguez (6 months ago)
What a shit music
Tom Weber (6 months ago)
The girl at 10:05 is ridiculous
FAN BHAGAT SINGH DA. (6 months ago)
Omg. I love indo. Pak. Flag together. Love it. 15:40
FAN BHAGAT SINGH DA. (6 months ago)
Omg 12:49. Indian guy. Dancing Indian style
jaypeepee (6 months ago)
Mission complete: I found myself
Hector Rojas (6 months ago)
Fuking ashole i was esting when u showed that nasty as people anteven watch u tube in peace anymore should hsow nstu shit lioe that bro
zeroeman (6 months ago)
Miami is the place to be... lets go
Mauricio Morales (6 months ago)
Song 8:00
NCH Suite (6 months ago)
We need shit like this in the uk i watch most of these videos and im like damm
Mr.FatMan TheBoss (6 months ago)
Haha fuck the East Coast it's all about the West Side Baby California Love
3AM (6 months ago)
anyone know what's the intro song?
Christian Buchite (6 months ago)
she doesnt look litt she looks like she just got broken up with or a guy called her a mean name rip melissa or merissa
N1 ee (6 months ago)
Honestly musics shit they need some Australian bangers
ben jordan (6 months ago)
looks like the perfect place to catch a std real quick an thats about it lol
Caitlyn Jenner (6 months ago)
You are lame as hell dude... Don't want to be seen anywhere near your comments cause the lameness might rub off on me. Bye dude have a boring life lightweight
ben jordan (6 months ago)
Caitlyn Jenner take your dumb liberal transgendered faggit ass on somewhere bitch .
ben jordan (6 months ago)
Caitlyn Jenner I'd rather not be around a bunch of drunk people listening to beats lol to each there own tho
Caitlyn Jenner (6 months ago)
You obviously have never been
TanK VSS (6 months ago)
17:00 drop name?
Carlos Carlos (6 months ago)
A lot of baddies 😏
wat (6 months ago)
What was that first song
KVSTLES (6 months ago)
wat kvstles - all a lie
Al Tee (6 months ago)
this music is so bad lol
Al Tee (6 months ago)
shut up caitlyn
Caitlyn Jenner (6 months ago)
Well most of the world does not agree with you. Go back to your room and write more hate comments on youtube vids to make yourself feel better
Filthy Eve (6 months ago)
This gave me festival withdrawals , you have to check out sunset music festival in Tampa in May on Memorial Day weekend your got lots of fans out here

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.